A mi se’m donava bé

Ja vaig començar de petita amb això de l’MS-DOS i després vaig tenir també classes d’informàtica a l’institut, que tampoc no s’estilava gaire llavors. Teníem un professor que sabia d’informàtica i tocava això. No sé quina edat teníem, potser era segon de BUP, i fèiem copys, esborrar, fer directoris, tot això. Recordo que hi havia uns Amstrad, no en disquet exactament, amb uns altres disquets que eren així més gruixuts.

Vaig fer un semestre i vaig treure bona nota perquè se’m donava bé. La gent no sabia fer les coses, però a mi se’m donava bé. Jo també anava per telecos o algo similar, com la meva germana, però a última hora em van tirar més els idiomes perquè m’agradava molt viatjar. Les mates, que les vaig deixar a segon de BUP, se’m donaven molt bé.

Mònica, 34 anys, 1r d’Enginyeria Informàtica i treballadora sector informàtica d’empresa de telecomunicacions.

How mastery-based grading is changing our school , provides a essaynara.com good view into how mastery grading can work